خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب



هوای تو دارد هوای دلم

پر از عطر یاسه فضای دلم

مرا با خود امشب ببر تا خدا

بخوان هم نوا با نوای دلم

عنایت کن آقا بده حاجتم

شکسته دلم را شکسته ترش کن

دلم را اسیر غم دلبرش کن

مرا مستفیذ دعای سحر کن

مرا غرق فیض دعای سحر کن

عزیز من ، عزیز من ، عزیز من

علاج دل بی قرارم تویی

دلیل همه انتظارم تویی

چه حاجت به باران اگر تشنه ام

که سیرابم و چشمه سارم تویی

دلیل همه انتظارم تویی

 

بیا یوسف فاطمه العجل ، بیا یوسف فاطمه العجل

 

ترانه ی باران ، ترانه ی من

ندیدن رویت بهانه ی من

به حال غمم حال تازه بده

بیا رونقی ده به خانه ی من

عنایت کن آقا بده حاجتم

همه حاجتم دیدن روی ماهت

به چشمان گریان نشستم به راهت

امید همه بی نوایان تو هستی

تگاه دو عالم به سوی نگاهت

عزیز من ، عزیز من ، عزیز من

به شاهی چه حاجت گدای تواَم

که دل خسته و بی نوای تواَم

گرفتا عشق شما هستم و

دگر بعد از این مبتلای تواَم

به شاهی چه حاجت گدای تواَم

 

بیا یوسف فاطمه العجل ، بیا یوسف فاطمه العجل

 

سحر شد ببار ابر باران من

که دوری شده قاتل جان من

گرفته نگاهم غبار فراق

بشوی این غبار از دو چشمان من

عنایت کن آقا بده حاجتم

مرا شور عشق تو کرده هوایی

بیا ای سفر کرده ، پس کِی میایی؟

کجا من به دنبالت آقا بگردم

نجف یا مدینه و یا کربلایی

عزیز من ، عزیز من ، عزیز من

گل نرگس ، آقا تو تاج سری

یقین دارم آقا مرا می خری

مرا یک شب جمعه با اشک و آه

به همراه خود کربلا می بری

 

بیا یوسف فاطمه العجل ، بیا یوسف فاطمه العجل




نظرات  (۱)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۲ خادم الحسین
سلام.
با یک مناجات به روزیم و یک سخنرانی کوتاه و زیبا
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما