خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



الهی قسمتم کردی سحرهای خدایی را

هم از فضل تو باید خواست آداب گدایی را

حرامم باد خواب غفلت و شبهای بی عاری

عطا کن در دل شبها به چشمم روشنایی را

الهی دعوتم کردی کنار بارئان خود 

برایم پهن کردی سفره ی ماه خدایی را 

لباس میهمانی را ندارم ، پاک عریانم

رسان از توشه ی تقوا ، ردای مرتضایی را

من آلوده دامن را چه کار ای یار با خوبان

مگر ارباب دریابد سلام آشنایی را

به خوبان هم نشین بودم هزاران حسن می خواهد

ندارم قابلیت های خُلق مجتبایی را

گنهکار آمدم اما پشیمان ، عفوک عفوک

نگاه رحمتی باید که دریابم عطایی را

شبیه روز داران نیستم ای صاحب سفره 

بیا و کن نصیبم روزه های هَل اَتایی را

به زهرای سه ساله آبروداری کن ای غفار

که من دارم به دل مهر یتیم کربلایی را

نه تنها میهمانم ، نوکر بنت الحسینم من 

سر این سفره عمری نذر کردم هم نوایی را

دلم نذر گل ویران ، سرم نذرِ سرِ سلطان

که از ویرانه خوانم روضه های نینوایی را

میان این همه عاشق ، منم یک عبد نالایق 

قبول دختر ارباب کن دست دعایی را

به جان یوسف زهرا که دارد خیمه در صحرا

رسان تا محضر دلدار این جمع فدایی را

اباصالح اباصالح ، اباصالح اباصالح 

بیا یک شب به دیدارم ، غلام دختر عشقم



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما