خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

طاهری1

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



شکر خدا که عمرمون رسید به ماه رمضون

این بوده از لطف شما ، ممنونتم صاحب زمون

ممنونتم که راه دادی نوکر رو سیاهتو

گذاشتی هم ناله بشم با اشک و سوز و آه تو

میون گریه هام نوای ربنات داره میاد

تو روضه های این شبا ، خوب میدونم صدات میاد

صدات داره به من میگه هر چقد هم که بد شدی

بیا خودم می خَرِمت ، نگو از این جا رد شدی

صدات داره به من میگه اشک چشاتو دوست دارم

دعات به گوشم میرسه ، بغض صداتو دوست دارم


آقام آقام آقام ، آقام آقام آقام 


صدات داره میاد میگی ، من روضه خون فاطمه م

یه عمره که در به در قدِّ کمون فاطمه م

صدات داره میاد میگی ، غریبی سخته به خدا

دست یه مرد بسته بشه جلوی چشای بچه ها

صدات داره میاد میگی ، یکی داره سر میرسه

حسن تو رو خدا نذار ، دستش به مادر برسه

صدات داره میاد میگی ، سیلی نزن به مادرم

نزن به پهلوش نانجیب ، آتیش می گیره جگرم

صدای آقامون گرفت ، مادرمون رو زمینه

هر روز و شب ، هر ماه و سال ، روضه ی آقا همینه


آقام آقام آقام ، آقام آقام آقام 



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما