خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

53

دریافت فایل صوتی


متن شعر در ادامه ی مطلب



گر چه به سینه ناله‌ ی جانکاه می‌کشم

خود را کنار سفره‌ ی الله می‌کشم

من آن کسم که داده ز کف هر چه داشته

دارم به حال و روز خودم آه می‌کشم

شد ارتفاع کوه گناهان من بلند

بی‌طاقتم که ناله‌ ی کوتاه می‌کشم

من سخت بین نفس خودم گیر کرده‌ ام

بنگر چه‌ ها ز دشمن همراه می‌کشم

این های هایِ خسته به جایی نمی‌رسد

انگار ناله را ز ته چاه می‌کشم

از بی‌ کسی به کوی تو آورده‌ ام پناه

بنگر چگونه چهره به درگاه می‌کشم

اصلاً بعید نیست که من هم عوض شوم

دل را به راه دلبرِ دلخواه می‌کشم

دارم به شوق آمدنت گریه می‌کنم

یک سال انتظار بر این ماه می‌کشم

کار مرا حسین دوباره درست کرد

من نوکرم خجالت از آن شاه می‌کشم


 


نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما