خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

42

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب




تا شفا بگیری آخر پای بستر تو

باز نماز حاجت مادر خونده دختر تو 

از نگاه تو می خونم 

تو میری و من می مونم

از غم و غصه ها خسته شدی وای مادر 

خیلی تو پیر و شکسته شدی وای مادر 


سر رو بسترت میذارم تا آروم بگیرم

از خدا می خوام امشب من جای تو بمیرم 

چادر تو رو سر کردم

دور بسترت می گردم

جونی نمونده دیگه به تنت وای مادر 

میشه عبای پدر کفنت وای مادر 


از غم و غصه ها خسته شدی وای مادر 

خیلی تو پیر و شکسته شدی وای مادر 


تا شفا بگیری آخر پای بستر تو

باز نماز حاجت مادر خونده دختر تو 

از نگاه تو می خونم 

تو میری و من می مونم

از غم و غصه ها خسته شدی وای مادر 

خیلی تو پیر و شکسته شدی وای مادر 


گفتی دخترم این قلبم غرق اشک و آهه

بعد رفتن من تازه غصه هات تو راهه

گفتی که زمینگیر میشم

تو جوونی من پیر میشم 

داری آتیش به جونم میزنی وای مادر 

گریه کن روضه های منی وای مادر 


تا شفا بگیری آخر پای بستر تو

باز نماز حاجت مادر خونده دختر تو 

از نگاه تو می خونم 

تو میری و من می مونم

از غم و غصه ها خسته شدی وای مادر 

خیلی تو پیر و شکسته شدی وای مادر 



اگر کشتند چرا آبت ندادند 

چرا زان در نایابت ندادند 


چرا انگشت و انگشتر نداری 

چرا عمامه ای بر سر نداری 

نگو عمامه ای بر سر نداری 

چرا زینب به سر معجر نداری 




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما