خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب




یک گوشه ی نگاه تو بسه 

بشم یکی که صاحب نفسه 

این شب ها یه دلم تو شهر قم

یه دلم مشهد مقدسه 

هستی مولا تموم کَسِ من 

حرمت نقشه ی اطلس من 

با نام تو آقا زیبا شده 

انگشتر شرف الشمس من 

دل من از دنیا فقط تو رو می خواد و بس 

لقب سلطانی فقط به تو میاد و بس 


اللهم صل علی علی بن موسی الرضا 


ای قبله و حج و ایمان ما

ما رعیتیم و تو سلطان ما 

بیمه شده با تو این آب و خاک

مشهده مرکز ایران ما 

خورشید هشتم دست رحمتی

برای عالم ولی نعمتی

تو حرمت بعد از نماز صبح

مزه میده غذای حضرتی 

مددی السلطان هر چی بگی به رو چشم

تو فقط کاری کن همونی که می خوای بشم 


اللهم صل علی علی بن موسی الرضا 


دلم بوده از اول مأنوست

باز راهم دادی اومدم پابوست

وعده ی من و تو باشه آقا

اینجا روز زیارت مخصوصت 

با عشقت گره خورده تقدیرم 

اگه بگی بمیر من می میرم

انقده تو حرمت می مونم 

امضای کربلامو می گیرم 

آرزومه آقا که عشقمو نشون بدم

بخونم تو صحنت رضا رضا تا جون بدم 


اللهم صل علی علی بن موسی الرضا 








نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما