خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

006

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب




خورشیدُ رو قله دعوت کردم 

با "فوق ایدیهم" بیعت کردم 

دنیا ببینه کی جانشینه 

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 


بگو عید اهل ولا مبارک 

ولیعهدی مرتضی مبارک 

میتابه چراغ هدایت 

نعمت ها شده بی نهایت 

به یُمن ولایت 

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 


دین پیغمبر تا کامل میشه

هر حرفی جز حیدر باطل میشه 

خنده ی زهرا داره تماشا 

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 


اون که دوش احمد جای پاهاشه 

بعد طاها باید خلیفه باشه 

عیدالله سحر غدیره 

جبرائیل داره دم می گیره 

که حیدر امیره 

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 


ما با هم عقد اخوت بستیم 

سرباز ابناء الحیدر هستیم 

شیعه ی حیدر ، مطیع رهبر 

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 


علی اعتبار عالم بالا 

علی افتخار احمد و زهرا

سردار و فاتح حنینه 

دلدار همه عالمینه 

بابای حسینه 

من کنت مولاه فهذا علی مولاه 







نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما