خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

010

جهت دریافت های فایل های صوتی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.




حاج محمدرضا طاهری : 


آقا تو رو خدا ، برگرد کوفه نیا - 1391

خدا میدونه کجای راهی - 1392 

رفته سردار کوفه ، بر سر دار کوفه - 1392 





حاج محمود کریمی :


سر من افتد در پایت - 1383 

اینجا بهار عشق را پاییز کردند - 1383

داره میاد از تو صحرا - 1385 

ز نو آمد محرّم - 1385 

خدا رو شکر محرمتو دیدم دوباره آقا جون - 1386 

شال ماتمت آبرو به من داد - 1386 

کی میدونه شاید امسال برا ارباب بمیرم - 1387 

از خدا خواستم یه بار بیام کربلا - 1388 

هلال نو دمیده ، شب جمعه رسیده - 1388 

بسم رب الوفا - 1388 

قفس سینه و دل شیدا - 1389 

شب اول محرم سینه زنت آرزوشه - 1389

غم تو چشمام برا آقام - 1389 

سر من بر سر این دار صفایی دارد - 1389 

شوریده و شیدای توام - 1390

ای کشته ی دور از وطن - 1391 

نگاهم پر از بارونه - 1391 

خونه هامون سیاه پوشه - 1391 

می میرم از صدای تو - 1392 

ای نگاهت روشنای کربلا - 1392 





حاج سید مجید بنی فاطمه : 


دلم آروم شده - 1392 





حاج عبدالرضا هلالی :


منی که از تو دم میزنم - 1392 

محرم اومد از راه - 1392 

روز ازل رقم زده حیرانی مرا - 1392 





کربلایی حمید علیمی : 


دل من غرق تاب و تبه - 1392 

عمریه در غمت عزادارم - 1392 









مسافر کربلا

آقا تو رو خدا

آقا تو رو خدا برگرد کوفه نیا

از خدا خواستم یه بار بیام کربلا

ای نگاهت روشنای کربلا

ای کشته ی دور از وطن

اینجا بهار عشق را پاییز کردند

برگرد کوفه نیا

بسم رب الوفا

حاج سید مجید بنی فاطمه

حاج عبدالرضا هلالی

حاج محمدرضا طاهری

حاج محمود کریمی

حرمتو بردار برو مدینه

خدا رو شکر محرمتو دیدم دوباره آقا جون

خدا میدونه کجای راهی

خونه هامون سیاه پوشه

داره میاد از تو صحرا

دل من غرق تاب و تبه

دلم آروم شده

رفته سردار کوفه بر سر دار کوفه

روز ازل رقم زده حیرانی مرا

ز نو آمد محرّم

سر من افتد در پایت

سر من بر سر این دار صفایی دارد

شال ماتمت آبرو به من داد

شب اول محرم سینه زنت آرزوشه

شب جمعه رسیده

شوریده و شیدای توام

عمریه در غمت عزادارم

غم تو چشمام برا آقام

قفس سینه و دل شیدا

محرم اومد از راه

منی که از تو دم میزنم

می میرم از صدای تو

نگاهم پر از بارونه

هلال نو دمیده

کربلایی حمید علیمی

کی میدونه شاید امسال برا ارباب بمیرم

گلچین شب اول محرم الحرام

گلچین محرم

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۰ سید مرتضی
دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما