خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

003

جهت دریافت فایل های صوتی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید 



فایل های صوتی :


ز هر طرف مه رخساره ات به جلوه گری ست | مناجات با حضرت امام حسین علیه السلام 

بازم نسیم جانفزا ، رو شونه ها شال عزا | زمزمه و روضه | طلیعه ی محرم 

باب نجات ، عالی درجات | زمینه | حضرت امام حسین علیه السلام 

با یاد تو بی تابم | شور | حضرت امام حسین علیه السلام 

به یک سلام دلخوشم | نوحه | حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام 

شکر خدا که زندگی ام نذر روضه هاست | واحد | حضرت امام حسین علیه السلام

همین آرزومه ، همینه مسیرم | دودمه | حضرت امام حسین علیه السلام 

باز این چه شورش است | شور | طلیعه ی محرم 

بی تو دلم از عالمی سیره | شور | حضرت امام حسین علیه السلام 

آن کس که تو را شناخت | شور | حضرت امام حسین علیه السلام 


متن اشعار : 


زمینه : 


باب نجات ، عالی درجات 

حضرت عشق جان ها به فدات 

من و نوکری ، تو و سروری 

کار تو شده بنده پروری 

عشق مسلّم من ، ای نوحه و دم من 

ای شور محرم من ، همدم من 


حسین وآی 


باب نجات ، عالی درجات 

حضرت عشق جان ها به فدات 

شاه کرم بطلب به حرم

ای به فدات مادر و پدرم 

پرچم حسین ، علم حسین 

دلو می بره حرم حسین 

دیدنیه به خدا شب جمعه ی کرب و بلا 

حرم سیدالشهدا ، همدم من 


حسین وآی 


باب نجات ، عالی درجات 

حضرت عشق جان ها به فدات 

خون خدا ، شاه شهدا 

لنگر عشق ، مصباح هُدی 

چی به جز حسین می مونه برام

کربلا گرفت خوابو از چشام

با تو خدایی میشم ، آره کرب و بلایی میشم

شب جمعه هوایی میشم ، آره کرب و بلایی میشم


حسین وآی 


باب نجات ، عالی درجات 

حضرت عشق جان ها به فدات 

من و نوکری ، تو و سروری 

می خونم برات آقا آذری 

باشوا دولانیم حسین 

سنه جان وررم من حسین

عمرم سنه قوربان حسین ، همدم من 


حسین وآی 



نوحه :


به یک سلام دلخوشم ، السلام یا حسین

لحظه ی آخرم یک کلام یا حسین 

حب الحسین حبّک سرّ حیاتی

یا ثارالله تو قتیل العبراتی 

یا رب العشق تو سفینة النجاتی 

ای شاه کربلا ، ای نور نیّرین

صلّی الله علیک یابن الزهرا حسین


یابن الزهرا حسین


اعلی الله الذی من احب الحسین 

بسم رب الکریم ، بسم رب الحسین 

در تاب و تب ، شده ام به عشق زینب 

می گردم بر درگه خدا مقرب 

چون که دارم ذکر یا حسین بر لب 

یا مصباح الهدی و ارزقنا کربلا

حصنی حب الحسین ارواحنا فداه 


یابن الزهرا حسین


غریب و سرگشته ام بین این کوچه ها 

آخرین خواهشم سوی کوفه میا 

برگرد حسین کوفه یار و یاورت نیست

برگرد حسین روی نِی جای سرت نیست 

برگرد حسین کوفه جای خواهرت نیست 

می میرم یا حسین ، می مانم پای تو

چیزی نمانده است تا عاشورای تو 

یابن الزهرا حسین



در حال تکمیل شدن 



نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما