خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

024

دریافت فایل صوتی


متن مولودی در ادامه ی مطلب




من اویس قرنم دل به دریا میزنم

اهل عالم بدونن من هم اهل یمنم


شب میلاد تو غوغا میکنه

خدا گره هامونو وا میکنه

کویر دلارو دریا میکنه

عالمو به نام زهرا میکنه

دلم برا حرمت پر میزنه


دنیامون چراغونه

لب هامون غزل خونه

دل هامون زیر بارونه


من اویس قرنم دل به دریا میزنم

اهل عالم بدونن من هم اهل یمنم


حق با عشق تو سرشت یا حسین آب و گلم

تا که اسم تو میاد زیر و رو میشه دلم


مسیر هدایتت دلبریه

نگین هدایتت حیدریه

کار دل ما همین نوکریه

نوکری درِ خونت سروریه


جون من فدای تو 

می میرم برای تو

بی تاب کربلای تو


من اویس قرنم دل به دریا میزنم

اهل عالم بدونن من هم اهل یمنم


قبیه ام سوی حسین مستم از بوی حسین

حاجت من تو بهشت دیدن روی حسین

تا تو رو داره دلم غم نداره

با تو دل ما چیزی کم نداره

دردای ما بی تو مرهم نداره

مثل تو دیگه عالم نداره


ما قطره تو دریایی 

ما مجنون تو لیلایی

ما مرده تو مسیحایی


________________________________


عشق ابالفضل عشق حسین

عشق حسین عشق علی

عشق علی عشق نبی

عشق نبی عشق خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد تا روز محشر

 تموم درا به روم وا میشه

ابالفضل بخواد دلی که مرده 

به اذن خدا مسیحا میشه


راه ابالفضل راه حسین

راه حسین راه علی

راه علی راه نبی

راه نبی راه خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد یکی مثل من 

تو راه حسین مثه حر میشه

ابالفضل بخواد تموم راها 

به سمت خدا میون بُر میشه


امر ابالفضل امر حسین

امیر حسین امر علی

امر علی امر نبی

امر نبی امر خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد یمن یا هر جا 

میرم سینمو سپر میگیرم

ابالفضل بخواد به امر مولا 

براش سر میدم براش میمیرم


روح ابالفضل روح حسین

روح حسین روح علی

روح علی روح نبی

روح نبی روح خدا

هر چی خدا بخواد همونه

ابالفضل بخواد فراری میشه 

گناه از من و دل سنگینم

ابالفضل بخواد منِ ناقابل 

امام زمانمو می بینم




مسافر کربلا

نظرات  (۸)

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالیتر از عالی
عالیتر از عالی


kheyme.blog.ir تعجیل در فرج حضرت صاحب صلوات
خیلی عالی بود
"من هم اهل یمنم"
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۶ ابوالفضل عباس پور
واقعا تشکرمیکنم ازشما وحاج محمود
عالی است 
عالی عالی
جهت پیروزی هر چه سریع تر مردم مظلوم یمن صلوات
فوق العاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما