خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

04

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


سال ها فکر من این است که تو الزاماً

از دعای چه کسی این همه خوبی با من

لحظه به لحظه ، دقیقه به دقیقه ، هر آن

لطف بی حد تو شد شامل من ، اما من

جرم کردم عوضش فضل تو را می‌ طلبم

نرخ تعیین کنم اینجا وسط دعوا من

کاش آنگونه که رود از وسط دشت گذشت

بگذری از من و آلودگی این دامن

گر بنا هست نبخشی و معطل بکنی

این همه عبد گنهکار ! چرا تنها من ؟! 

همنشینان گنه کار من از اول ماه

همگی دوست خوب تو شدند ، الّا من

مهر العفو خودت را بزن امشب بلکه

صبح محشر نشوم معطل یک امضا من

سفر قبر چه نزدیک شده پس باید

کوله و بار مهیا کنم از اینجا من

در همه عمر فقط دغدغه ام این بوده

خوب تر جلوه کنم در نظر زهرا من

اگر امروز ، مرا خرج حسینش نکنی

چه جوابی بدهم پیش علی فردا من ؟! 

هر حسینی که به لب‌ های من آمد دیدم

خیلی از فاصله‌ ها کم شده از تو تا من

روضه ی کرببلا خوانده شد و از این فیض

دل به امید تو بستند همه ، حتّی من

خواهری گوشه‌ ی گودال صدا کرد حسین

چه کنم بی تو عزیزم وسط صحرا من




مسافر کربلا

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ امیر طاها
با سلام و عرض تشکر..... خواهشمند است از اشعار جدید  استاد لطیفیان و جناب قربانچه و سید پوریا هاشمی مادحین را زود به زود بهره مند بفرمایید... ستایه تون کم نشه خیمه ای های باصفا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما