خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


باز زدم آقا به تو رو من بشکسته سبو

اومدم دیگه نگو چه عجب بی وفا

این بد اگه کرده بدی تو که خوبی بلدی 

بطلب کربلا


کار حسین دلبریه به خدا محشریه

این آقا مادریه تو رو به مادرت

از حرمت دل می خونه نذار عقدش بمونه

به دل نوکرت


گر به حرم نروم به کجا بروم

بی تو بهشت خدا به خدا نروم به خدا نروم

به کجا بروم کربلا نروم


حسین وای وای وای


آخ که دارم دق می کنم

همش هق هق می کنم

یاد سابق میکنم شب اول حرم

هیچ شبی اون شب نمیشه

تو خیالم همیشه یاد اون دلبرم

اون که بزرگواری کنه بیاد و یاری کنه

میتونه کاری کنه بشه نذرم ادا

من که ندیدم حرم لااقل مادرمو ببره کربلا

من که رضای دلم به رضای حسین به رضای حسین

پر بزنم به حرم به دعای حسین دعای حسین

کربلای حسین کربلای حسین 


حسین وای وای وای


این من و دیوونگیم من و ویرونگیم
نوکر خونگیم بده در راه حق
تو پسر شاه نجف من و دل رفته زکف
یه غلامزاده ام

عمریه سایه ت به سرم به همین مفتخرم
من فدای پدرم پدر من فدات
اون منو تو روضه آورد منو دست تو سپرد
که بمیرم برات 


با تشکر از 



نظرات  (۲)

واقعا عالیه از تمامی دست اندر کاران این مجموعه سپاس گذارم
خیلی عالیه واقعا ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما