خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

حسین45

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


آیم به قتلگاه که پیدا کنم تو را

امشب وداع هجرت فردا کنم تو را

جویم تو را قدم به قدم بین کشتگان

با شوق و اضطراب تمنّا کنم تو را

در حیرتم که از چه بجویم نشان تو

نی سر، نه پیرهن، ز چه پیدا کنم تو را ؟

برگیرمت ز خاک و ببوسم گلوی تو

خود نوحه مادرانه چو زهرا کنم تو را

ریزم به حلق تشنه‌ی تو اشک چشم خویش

سیراب، تا که ای گل حمرا کنم تو را

دشمن نداد آبت اگر، غم مخور حسین

صحرا ز آب دیده چو دریا کنم تو را

ای آن که داغ های جگرسوز دیده ای

اکنون به اشک دیده مداوا کنم تو را

خواهم که سیر بینمت امّا حسین من

کو صبر و طاقتی که تماشا کنم تو را ؟

شمع تو گشته ام که بسوزم برای تو

از عشق خویش قبله‌ی دل ها کنم تو را

هر جا روم لوای عزایت به پا کنم

ماتم سرا، سراسر دنیا کنم تو را

خون خداست خون تو پامال کی شود ؟

در شام و کوفه محکمه برپا کنم تو را

گوئی حسان که می‌شنوم از گلوی او

هر چیز خواهی از کرم اعطا کنم تو را

نظرات  (۲)

۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۵ امیرحسین شاکری زاده
سلام ، بسیار ممنونم از سایت خوبتون ، خدا اجرتون بده ، ان شا الله موفق باشید.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۳:۰۷ محمدامین فینی قشمی
بنام الله جل جل جلاله
بهترین وموثرترین سایتی که توعمرم دیدم این سایت میباشد وازاین بابت ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما