خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

010

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


عطر لبخند خدا پیچید در دنیای من

پنجمین خورشید تا گل کرد در شب‌ های من

آیه ای نازل شد از سمت بلوغ آسمان

روشنی پاشید بر آیینه‌ ی سیمای من

فصل وصل آمد ، زمین پُر شد ز بوی ناب عشق

جلوه گر شد از مدینه ، ماه من ، مولای من

عصمتی روشن تبسّم کرد بر روی زمین

حضرت حق گفت : او نوری ست با امضای من

وارث بوی بهشت است و خِرَد میراث اوست

سیب شیرینی‌ ست او از شاخه‌ ی طوبای من

قاف غیرت ، بحر حیرت ، کهکشان حکمت است

باقر نور است ، بشنو از لبش آوای من

فصل لبخند گل پنجم ، امام باقر است

پنجمین خورشید ، زد لبخند بر دنیای من

تشنه‌ ی یک جلوه از خورشید سیمای توأم

ای طلوع پنجمین ! ای حجّت فردای من




مسافر کربلا

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما