خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

30

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


بی صدا گریه کردم

هرکجا گریه کردم

دخترات لحظه لحظه

من شبا گریه کردم

من داد زدم سر ظلم

با صدای تو حسین

فریاد زدم برای کربلای تو حسین

صدام درنیومد اگه گریه کردم

دعا کن عزیزم دیگه برنگردم مدینه


اومدم نور دیده

با یه قد خمیده

دم به دم این چهل روز

جون به لب هام رسیده

من کوچه کوچه بودم بی قرار تو حسین

در شام و کوفه بودم ذوالفقار تو حسین

سراپا کبود و پر از آه و دردم

دعا کن عزیزم دیگه برنگردم مدینه

صدام درنیومد اگه گریه کردم

دعا کن عزیزم دیگه برنگردم مدینه


دست و پامونو بستن

بین رامون نشستن

تو سرت روی نی بود

فرق ما رو شکستن

در گوشه ی خرابه بچه های تو حسین

دیدن که خاک و خونه رو لبای تو حسین

رقیه ت نیومد چقدر گریه کردم

دعا کن عزیزم دیگه برنگردم مدینه

صدام درنیومد اگه گریه کردم

دعا کن عزیزم دیگه برنگردم مدینه



من عشق را تکثیر کردم
من ظلم را تکفیر کردم
همراه ایتام تو 
من شام را تسخیر کردم


با تشکر از


http://mahmoud-karimi.blog.ir/


نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما