خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

2

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


ادرک یا رسول الله


هم چون نخل پاییزی ریزد برگت ای بابا

من زنده نمی مانم بعد از مرگت ای بابا

مهلاً یا حبیب الله 

ادرک یا رسول الله


ای وجود تو رحمت ، بر دلم بده تسکین

ای رکن علی جان فاطمه ز پا منشین

قُم یا ابتا والله 

ادرک یا رسول الله


اجر و مزد زحمت ها آماده ی تقدیم است

با سیلی عدو از من آماده ی تکریم است

اذهب آجرک الله

ادرک یا رسول الله


دسته دسته غم ها را روی هم مکن انبار

میریزد به یک ضربه پشت این در و دیوار

ویلکم عدوالله

ادرک یا رسول الله


در دل کینه ی حیدر پرورد عدوی من

بدر و خندق و خیبر ، شد بغض گلوی من

اُنظر لولی الله

ادرک یا رسول الله


بعد تو که می گیرد اشک دیده ی ما را

از مدینه دارم تا کربلا غم عظمی

لَیتَکم حبیب الله

ادرک یا رسول الله


خم شد کمرم ای پدرم ای پدرم


پدرم ای پدرم ای پدرم

بین چه آمد به سرم




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما