خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

32

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


اگر که عضو عضو من، ز هم شود جدا حسین

جدا نگردد از غمت، به عزت خدا حسین

منم منم منم منم، تو را تو را گدا حسین

ز دوره خردسالیم، تو را زدم صدا حسین

الهی آن که جان من، شود تو را فدا حسین

تمام عمر بوده ام، گدای یک نظاره ات

به سینه ی شکسته و به قلب پاره پاره ات

نه من تو را رها کنم، نه تو مرا رها حسین

به اشک دیده ی تَرت، به خون پاک حنجرت

به حنجر بریده و، به قطعه قطعه پیکرت

به رأس از بدن جدا، به صورت منورت

به جای تازیانه و تن کبود دخترت

مرا ز من جدا کن و ز خود مکن جدا حسین

اگر مرا رها کنی، تو را رها نمی کنم

سر از تنم جدا کنی، چون و چرا نمی کنم



زینب ای اهل وفا

زینب ای اصل وفا

خواهر خون خدا

زینب ای یار حسین، عشق سرشار حسین

بعد عباس علی، ای علمدار حسین

همسنگر حسین، ای خواهر حسین

در مسیر کوفه، ای حیدر حسین

در میان غم ها، ای مادر حسین

ای معنی عشق، بانوی دمشق

مصداق وفا، ناموس خدا

شیدای حسین، زهرای حسین

بانوی حجاب، بانوی عفاف

بانوی حجاب، تفسیر کتاب

با تشکر از


http://mahmoud-karimi.blog.ir/


نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما