خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

2

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


با سر می آورم این دست را که در بَرِ دلبر می آورم

دستم که جای خود، تو سر تکان بده به خدا سر می آورم

هر چند از عطش یک لب به خشکی لب اصغر می آورم

لب تر کنی اگر، با چشم خیس چشمه ی کوثر می آورم

اصلا تو جان بخواه، اصلا بگو سپاه بیاور، می آورم

رخصت اگر دهی از بین کودکان دو سه لشکر می آورم

بابای من شدی، من هم شجاعت علی اکبر می آورم

پس با خودم دوا، از اشک های حضرت مادر می آورم


***


دیگه واسه چی بمونم، حالا که تو بی سپاهی

تو رگام می جوشه خونم، حالا که تو قتله گاهی

من عازم میدونم، نمی تونم که بمونم

خودمو تو گودال، به عمو جونم می رسونم

ضربان قلب من، یا حسن یا حسین

آسمونا هم میگن، یا حسن یا حسین

عموحسین عمو حسین، ببین بریده نفسم

عموحسین عمو حسین،زنده بمون تا برسم

یه تنه زدی به میدون، پسر تو جا گذاشتی

توی خیمه ها عمو جون، سپرتو جا گذاشتی

تو همه دنیامی، همه آرزوهامی

تو دوای دردامی، نفسامی، تو بابامی

یتیمِ برادرت اومده یا حسین

فدایی آخرت اومده یا حسین

عموحسین عمو حسین رها شدم از قفسم

عموحسین عمو حسین زنده بمون تا برسم

ضربان قلب من، یا حسن یا حسین

آسمونا هم میگن، یا حسن یا حسین

چه کنم برای زخمات حالا که سپر ندارم

بمیرم برای لبهات، کجا برم آب بیارم

محاسنت گلگونه، پر خاکه، پر خونِ

تن تو رو سر نیزه رو به قبله می کشونه

اومده به قتله گات فاطمه، یا حسین

ناله می زنه برات فاطمه، یا حسین

عمو حسین عمو حسین، با فاطمه هم نفسم

عمو حسین عمو حسین، زنده بمون تا برسم

ضربان قلب من، یا حسن یا حسین

آسمونا هم میگن، یا حسن یا حسین


نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما