خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

14

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


غم آتیش درد دلامو کسی نمیدونه رضا جانم

غم چشمه ی اشک چشامو کسی نمیدونه رضا جانم


دیدی آخرشم نرسیدم آخرش داداشمو ندیدم

تو فراق تو من چی کشیدم تو که نمیدونه رضا جانم

کسی نمی دونه رضا جانم


بیا که تو دام غم اسیرم حالا که دیگه دارم می میرم

سراغ تو رو از کی بگیرم کسی نمیدونه رضا جانم


غم آتیش درد دلامو کسی نمیدونه رضا جانم

غم چشمه ی اشک چشامو کسی نمیدونه رضا جانم


کبوتر مسافرم کجایی ای برادرم


دم نوحه ی زمزمه هامو کسی نمیدونه رضا جانم

دم ناله ی بغض صدامو کسی نمیدونه رضا جانم

بی وفایی دور و زمونه جون ما رو به لب میرسونه

آخه درد منو کی میدونه کسی نمیدونه رضا جانم

تو چشام داره بارون می باره خواهرت دیگه نفس نداره

کی برام ازت خبر بیاره کسی نمیدونه رضا جانم


ببین نگاه آخرم کجایی ای برادرم


به تنم دیگه جونی ندارم تو که نمیدونی کجا رفتم

تو رگام دیگه خونی ندارم تو که نمیدونی کجا رفتم

من و عمه با چشمای خون بار تو بیابون و کوچه و بازار

من خسته و معجر پارم تو که نمیدونی کجا رفتم


میدونی شبا کجا خوابیدم میدونی چقدر خوابتو دیدم

میدونی که بی تو چی کشیدم تو که نمیدونی کجا رفتم

سفری که با حرمله بودم تو که نمیدونی کجا رفتم


منو گذاشتی بی خبر بابا بیا منو ببر

دلم شده پر از شرر بابا بیا منو ببر

منو گذاشتی بی خبر بابا بیا منو ببر

دلم گرفته از سفر بابا بیا منو ببر


حسین حسین حسین حسین حسین حسین

بابای خوب من حسین بابای بی کفن حسین

نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما