خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

07

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


میدونی دریا میشه چشمام مادر

تا اسمت میاد روی لب هام مادر

ازت ممنونم جونم اذن این رو دادی

همیشه صدات کنم مادر

مادر هوامو داری مادر دل بی قراری 

مادر بمیرم آخر چرا تو حرم نداری


تا اون بقیع تو می پرم

عشق تو رو به جون می خرم

می خوام بگی یه بار به من پسرم


یا زهرا میگم دنیام پر نور میشه

با عشقت مادر غم از دل دور میشه

اگه تو مادر محشر دستمو بگیری

قیامت همه چی جور میشه

مادر چه مهربونی مادر منو نرونی

مادر تویی که درد دل منو خوب میدونی

تا جون دارم ازت می خونم

هرچی بشه به پات می مونم

قدر محبتت هاتو من میدونم


تا اون بقیع تو می پرم

عشق تو رو به جون می خرم

می خوام بگی یه بار به من پسرم


همیشه هستم مدیون لبخندت

که شد این قلبم مجنون فرزندت

سعادت دارم کارم اینه که باشم من

غلام حسین دلبندت

مادر برام دعا کن مادر بهم نگاه کن

مادر منو دوباره مسافر کربلا کن

هر شب که به سینه میزنم

یاد شهید بی کفنم

ای کاش جدا بشه سر از بدنم


تا اون بقیع تو می پرم

عشق تو رو به جون می خرم

می خوام بگی یه بار به من پسرم



نظرات  (۱)

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۳ دل تنگــــ امام زمان (عج)
عالی
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما