خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

مقدم

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب



به دلم افتاده مادر زخم تو شفا می گیره

خوب میشه مادر دوباره خونمون صفا می گیره

به دلم افتاده مادر دوری از اجل می گیری

زخم پهلوت میشه درمون تو منو بغل می گیری

به دلم افتاده مادر ای که چشمات مهربونه

خوب میشه دست شکسته ت میزنی موهامو شونه

به دلم افتاده مادر بابای ما که امیره 

از غریبی درمیاد و ذوالفقار به کف می گیره

به دلم افتاده مادر مثل دوره ی پیمبر

رو زبونا باز میوفته نام باصفای حیدر 

بعضی وقتا هم می ترسم سراغ از اجل بگیری

پیش چشمای تر ما تو نفس نفس بمیری

یه نگاهی به حسن کن مهربون رحمی به من کن

لااقل برا حسینت بیا و فکر کفن کن

به دلم افتاده مادر میرسه جمعه ی موعود

پسرت مهدی میاد و راه دشمن میشه نابود



نظرات  (۱)

ساده بخونه خیلی قشنگ تره. نمیدونم چرا زیر صدا رو انقد دوس داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما