خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

45

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


نگاه بی رمقت شده قاتل جونم وای وای وای وای

بدون تو نمی خوام دیگه زنده بمونم وای وای وای وای

روزا دلم می گیره شبا روضه می خونم وای وای وای وای


میام تو خونه  می بینم اشک زینب و آتیش می گیره سرتا به پای حیدر وای وای وای وای

زبون گرفته که می خوام امشب به جای بالش سرمو بذارم رو دست مادر وای وای وای وای

دلم پر از درده وای وای وای وای

بعد تو بانو علی دیگه شب گرده وای وای وای وای


نگاه بی رمقت شده قاتل جونم وای وای وای وای

بدون تو نمی خوام دیگه زنده بمونم وای وای وای وای

روزا دلم می گیره شبا روضه می خونم وای وای وای وای


سه ماهه که سحراش واسه من شب تاره  وای وای وای وای

سه ماهه که خونمون پر ابر بهاره  وای وای وای وای

توی خونه شب و روز دیگه فرقی نداره  وای وای وای وای

دلم نمی خواد به خاطر من یه شب دیگه تو زندون بسترت بمونی  وای وای وای وای

دارم می بینم که با چه دردی بعد نمازت برای دل من دعا می خونی  وای وای وای وای

شب شب هجرونه  وای وای وای وای

بعد تو بانو خونه میشه ویرونه  وای وای وای وای



نگاه بی رمقت شده قاتل جونم وای وای وای وای

بدون تو نمی خوام دیگه زنده بمونم وای وای وای وای

روزا دلم می گیره شبا روضه می خونم وای وای وای وای


میدونی من می میرم تا چشات میشه بسته  وای وای وای وای

دووم بیار یه شبو میدونم شدی خسته  وای وای وای وای

کبودی روی تو کمرم رو شکسته  وای وای وای وای


نگاه بی رمقت شده قاتل جونم وای وای وای وای

بدون تو نمی خوام دیگه زنده بمونم وای وای وای وای

روزا دلم می گیره شبا روضه می خونم وای وای وای وای





نظرات  (۳)

۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۰ امیرعلی صالحی
سلام
تبریک میگم
خیلی سایت خوبی دارید
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ محمدرحیمی
سلام ضمن عرض عرض خسته نباشید از شما به خاطر دغدغه های فرهنگی که دارید تشکر میکنم
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۶ امین اسماعیلی
سلام بر برو بچه های خیمه دمتون گرم با این سایت خوبتون
سال نو هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما