خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

05

دریافت فایل صوتی


متن نوحه در ادامه ی مطلب


دو سه روزه رفته زهرا خزونی شد باغ طه

دو سه روزه  علی گشته دگر تنهای تنها

علی گشته زار و مضطر شده خونه قبر حیدر

بعد فاطمه تا سحر حیدر از غم و غربت میخونه

دیگه بی زره زندگی مثل مرگ تدریجی می مونه


یا فاطمه یا زهرا 


می پرسه زینب ز بابا ز اندوه و داغ عظمی

می گفت مادر دم آخر حسینم می مونه تنها

چرا حسین بی کفنه برا چی عریان بدنه

از سخن های مادرم بابا قلب زینبت می لرزه

من که ناموس آل زهرایم ، من کجا چمش های هرزه 


حسین غریب مادر 


به سوی حق رفته زهرا ، علی شد تنهای تنها

دلاور بدر و حنین دیگه افتاده از پا

علی قرارش ز دل رفت ، آخه گلش زیر گِل رفت

مخفیونه در نیمه شب و پیکر زهراشو برداشت

یاسو از باغ خود جدا کرد و بین باغ دیگری کاشت


یا فاطمه یا زهرا 


دم آخر گفته مادر وصیتت هاشو به دختر
تو کربلا زینب من جون تو جون برادر
حسین من کام تشنه اسیر شمشیر و دشنه 
پیش چشم من دشمن از کینه می بره حلقوم شاهو
غرق خاک و خون می کنه دشمن صورت زیبای ماهو

حسین غریب مادر 


دوباره این دل پریده سوی شاه سر بریده
شبیه این حرم کسی تو کل عالم ندیده
آقام چه زیبا ضریحه ،دخیل قبرش مسیحه 
عاقبت یک روز نوبت من هم میرسه بیام زیارت 
با نگاه تو این دل زارم رفته است آقا به غارت 

حسین غریب مادر 





نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما