خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

36

دریافت فایل صوتی 


متن مولودی در ادامه ی مطلب



به خدا برای تو روز پدر 

بهترین هدیه رو پیدا می کنم 

دلمو سند به نامت میزنم 

می نویسم پاشو امضا می کنم 

شکوه عرش کبریا رو داره صحن و سرای تو 

می خونم شعر شهریارو دم ایوون طلای تو 


علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ماسوا فکندی همه سایه ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم من به خدا قسم خدا را


یا علی یا علی مولا 


آسمون زندگیم یا علی از 

عشق اولاد تو پر ستاره شد 

دل من از طرف فاطمه در 

حرم تو نائب الزیاره شد

می بینم از تو بارگاهت میرسه بوی فاطمه 

به نجف مهمونم کن آقا به روی گل فاطمه 

شکوه عرش کبریا رو داره صحن و سرای تو 

می خونم شعر شهریارو دم ایوون طلای تو 


برو ای گدای مسکین در خانه علی زن

که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را


یا علی یا علی مولا 


روز و شب همیشه درد دلمو 

تو همه زندگی با علی میگم 

برای نذر کربلایی شدنم 

صد و ده مرتبه یا علی میگم 

با می کوثر این دل من 

به خدا مست حیدره 

برات کربلامو امشب 

می بینم دست حیدره

شکوه عرش کبریا رو داره صحن و سرای تو 

می خونم شعر شهریارو دم ایوون طلای تو 


به جز از علی که آرد پسری ابوالعجائب
که علم کند به عالم شهدای کربلا را
به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا


علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ماسوا فکندی همه سایه ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم من به خدا قسم خدا را


یا علی یا علی مولا 




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما