خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

11

دریافت فایل صوتی 


متن مولودی در ادامه ی مطلب


کعبه امشب ماه در دامان تو ، علی مولا یا حیدر 

آسمان مبهوت و سرگردان تو ، علی مولا یا حیدر 

جان پاک رحمةُ للعالمین ، علی مولا یا حیدر 

صاحب البیت خدا مهمان تو ، علی مولا یا حیدر 

باز کن آغوش و بر گیرش ببر ، علی مولا یا حیدر 

این نه مهمان تو بلکه جان تو ، علی مولا یا حیدر 

چشم زمزم پر شده از اشک شوق ، علی مولا یا حیدر 

وصف حیدر بر لب خندان تو ، علی مولا یا حیدر 

اینکه امشب در بغل بگرفته ای ، علی مولا یا حیدر 

قبله ی تو، عشق تو، ایمان تو ، علی مولا یا حیدر 

حال کن ای کعبه امشب با علی ، علی مولا یا حیدر 

یا علی و یا علی و یا علی ، علی مولا یا حیدر 


درد و درمان و دوای من تویی ، علی مولا یا حیدر 

ذکر و  تسبیح و دعای من تویی ، علی مولا یا حیدر 

موقف و لبّیک و احرام و طواف ، علی مولا یا حیدر 

مروه و سعی و صفای من تویی ، علی مولا یا حیدر 

هر چه بودم با تو بودم از نخست ، علی مولا یا حیدر 

هر که هستم آشنای من تویی ، علی مولا یا حیدر 

گر نبودی قل هو الله احد ، علی مولا یا حیدر 

فاش می گفتم خدای من تویی ، علی مولا یا حیدر 

کار عیسی با دلم کرد آنکه گفت ، علی مولا یا حیدر 

"یا علی جان مقتدای من تویی"  ، علی مولا یا حیدر 

کن غلامی مرا امضا علی  ، علی مولا یا حیدر 

یا علی و یا علی و یا علی  ، علی مولا یا حیدر 


یا امیرالمؤمنین یا ذالنّعم  ، علی مولا یا حیدر 

یا امام المّتقین یا ذالکرم  ، علی مولا یا حیدر 

ای کلیم الله طور دل بگو  ، علی مولا یا حیدر 

ای مسیح عالم خلقت بدم  ، علی مولا یا حیدر 

گر تویی رضوانم از دوزخ چه باک ، علی مولا یا حیدر 

ور تویی امروزم از فردا چه غم ، علی مولا یا حیدر 

تا ببندم خویشتن را بر شما ، علی مولا یا حیدر 

نام "میثم" را تخلّص کرده ام  ، علی مولا یا حیدر 

ذرّه ای بودم که گشتم آفتاب  ، علی مولا یا حیدر 

قطره ای بودم که افتادم به یم  ، علی مولا یا حیدر 

غرق گشتم در تو سر تا پا علی ، علی مولا یا حیدر 


یا علی و یا علی و یا علی ، علی مولا یا حیدر 

کبریا غیب و تو او را مظهری  ، علی مولا یا حیدر 

مصطفی شهر علوم و تو دری  ، علی مولا یا حیدر 

تو خدا را چشم و دست و صورتی  ، علی مولا یا حیدر 

تو علیِ مرتضی، تو حیدری  ، علی مولا یا حیدر 

ردّ شمس و معجز شقّ القمر  ، علی مولا یا حیدر 

از تو می آید تو، دست داوری  ، علی مولا یا حیدر 

در زمین قدر تو را نشناختند ، علی مولا یا حیدر 

در تمام آسمان ها رهبری ، علی مولا یا حیدر 

گر چه خلق عالمت گفتند وصف ، علی مولا یا حیدر 

تو ز وصف خلق عالم برتری ، علی مولا یا حیدر 

هم علی هستّی و هم اعلا علی ، علی مولا یا حیدر 

یا علی و یا علی و یا علی ، علی مولا یا حیدر 


شاعر : حاج غلامرضا سازگار 



نظرات  (۱)

زیبا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما