خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

28

دریافت فایل صوتی 


متن نوحه در ادامه ی مطلب



ای خواهر عشق ، ای دختر عشق

ای قبله ی آسمانی شهر دمشق

مشق شب تویی ، زِینِ أَب تویی 

وارث به حق علوی نسب تویی

کوفه رو کردی زیر و رو 

وقتی که گفتی "اُسکُتوا" 


در تاب و تبم ، ای ذکر لبم 

سر می شکنم آخه من مرید زینبم 

ای روح عفاف ، ای قله ی قاف

کعبه می کنه دور ضریح تو طواف

حضرت اعلی درجات 

شاهرگم هم میدم برات 

ملیکه ی ارض و سما

فدایی داری به خدا 


دورت بگردم 

دور اون ضریحی که هواشو کردم

خودت میدونی ،که فقط خودِ تویی دوای دردم

 دورت بگردم


آرزو دارم 

حتی شد جنازه‌ مو حرم بیارl

آروم می‌گیرم 

 سرمو پایین پات اگر بذارم



گریه‌م گرفته 

مثل بچه مرده ها دلم گرفته

کدوم گناهم منو از تو و تو رو از من گرفته 


 دلم گرفته 

دل من از عالم و آدم گرفته

بده پناهم 
نوکرت بهونه‌ی حرم گرفته








نظرات  (۱)

۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۰۰ امیرعباس فرهادی

با سلام. وبلاگ پر محتوی دارید.

برای تبادل لینک خبر بدهید...       

یا علی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما