خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

01

دریافت فایل صوتی اول 

دریافت فایل صوتی دوم 


متن نوحه در ادامه ی مطلب


اومدم ، در خونه ی تو رو در زدم 

رو به رو شیش گوشه زانو زدم 

حرمو با مژه جارو زدم

من بدم ، ذکر تو رو لبمه دم به دم

دوباره به تو آقا رو زدم 

ولی بیا منو نکن ردم

اشک عاشقی تو چشای من

دردسر شده کربلای من

آقا گریه ی من برای تو

آقا گریه ی تو برای من


حسین وآی 


ای حرم ، دوباره هوای تو تو سرم

توی آسمون تو می پرم

خودم و پائین پا می برم

دلبرم، همینه آرزوی آخرم

که یه شب جمعه ای تا حرم

ببری با پدر و مادرم

این دیوونگیم کار این دله

یه نگاه تو حل مشکله

کربلای من به خدا قسم 

توی دستای ابوفاضله


حسین وآی 


در تبم ، نوکرتم این شده منصبم 

اسم شما همیشه رو لبم

تویی دینم و تویی مذهبم

می گذره، با شما هر روزم و هر شبم 

من که شاگرد همین مکتبم

مدافع حرم زینبم

یه تنه برا تو یه لشگرم

بیمه دعاهای مادرم

جونم و میدم برا تو بی بی  

 زیر سایه ی لطف رهبرم


حسین وآی 




نظرات  (۴)

ای ول آفرین زیبا بود

سلام

وبلاگی عالی دارید...

متشکر میشویم اگر به این وبلاگ سری بزنید و امیدوارم  و البته متشکر

اگر آنرا برای یک کار فرهنگی لینک کنید که نیتم هم همین بوده و اگر فکر نمی کنید که فرهنگی است (که بعید میدانم)به آن حتما سر بزنید....

شرمنده که داستانی شد،منتظر پیامتان به یکی از مطالبم هستم.

یا علی مدد.

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۷ بنی الزهرا(س) ...
با سلام با سه مطلب بروزیم
+یوم الحسرت
+ واجب همیشگی
+به نام مادرم زهرا(س)
منتظر شما و نظراتون هستیم
------------------------------------
باتشکر ازحسین طاهری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما