خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

74

دریافت فایل صوتی 


متن مولودی در ادامه ی مطلب



بازم شب و ستاره ، هوا مثل بهاره 

دلا پر شراره ، چشا همه خماره 

می تابه از پشت ابرا ، ماه تموم شبای من

می ریزه قطره قطره مِی از لب های من

لبریزه اشک شوق امشب از چشمای من

ای آقای من ، دین و دنیای من


دریاب من بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو

ستاره ها رو ، ستاره ها رو


بازم شب و ستاره ، هوا مثل بهاره 

دلا پر شراره ، چشا همه خماره 


دریاب من بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو

ستاره ها رو ، ستاره ها رو


بازم شب و سپیده

بازم شب امیده

بوی خدا رسیده

گل علی رسیده

قلب پیغمبر بی تابه

برا قدم یه دردونه

توی چشمای اهل خونه

جشن بارونه

روی نوزادی که مثل

زهرا می مونه

وقتی خندونه

جلوه ی خاتونه


می تابه از پشت ابرا ، ماه تموم شبای من

می ریزه قطره قطره مِی از لب های من

لبریزه اشک شوق امشب از چشمای من

ای آقای من ، دین و دنیای من


بارون بیا بیار بهارو

مجنون صدا کن عاشقا رو

گردون بیا ببین خدا رو

جمال یارو ، جمال یارو


دریاب من بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو

ستاره ها رو ، ستاره ها رو



بازم شب و ستاره ، هوا مثل بهاره 

دلا پر شراره ، چشا همه خماره 

می تابه از پشت ابرا ، ماه تموم شبای من

می ریزه قطره قطره مِی از لب های من

لبریزه اشک شوق امشب از چشمای من

ای آقای من ، دین و دنیای من


دریاب من بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو

ستاره ها رو ، ستاره ها رو


شب صدای عشقه ، هوا هوای عشقه

دلم فدای عشقه ، آقام خدای عشقه

هر روز از روزای عمرم به یاد لب تو بی تابم

با رویای شیرین تو هر شب می خوابم

تا دنیا دنیایی باشه هستی اربابم

مستی نابم ، ای نور مهتابم


خارم میون سبزه زار و

دارم یه دل بی قرار و

دارم غلامی شما رو

نور خدا رو ، نور خدا رو


دریاب من بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو

ستاره ها رو ، ستاره ها رو


می تابه از پشت ابرا ، ماه تموم شبای من

می ریزه قطره قطره مِی از لب های من

لبریزه اشک شوق امشب از چشمای من

ای آقای من ، دین و دنیای من



دریاب من بی دست و پا رو

ارباب بیا ببر دلا رو

مهتاب نورانی کن شبا رو

ستاره ها رو ، ستاره ها رو




نظرات  (۱)

۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۳۱ حمید رضا حسینی
عالی بود متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما