خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

به عشق یل جمل حضرت حسن بن علی علیه السلام

 آپارات خیمه
خیمه - پایگاه تخصصی اشعار آیینی

این دشت با اراده ی زینب اداره شـد
در دست جبر اوست همه اختیارها

تاسیس وبلاگ
18 شهریور 1392

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

010

ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب


تو لب گشا و بگو جان ، ببین برای شما

هزار مثل منی می شود فدای شما

تمام خواب و خیالم همین شده یک روز

به روی خاک بیفتد سرم به پای شما

مریض عشق تو هستم ، شفا نمی خواهم

خوشا به حال دلم گشته مبتلای شما

همیشه دست دعای تو بوده روی سرم

کم از سرم نشود سایه ی دعای شما

بیا و حاجت من را نده خدای کرم !

بذار تا که بمانم فقط گدای شما

چه می شود که لیاقت نصیب من بشود

به گوش من برسد لحظه ای صدای شما

مرا به خیمه ی خود چون زهیر دعوت کن

که مانده بر دل من حسرت لقای شما

مدد بده به همه خادمین دربارت

به هر کسی که کمک کرده در عزای شما

حسودی ام شده بر روضه خوان پیر محل

که از جوانی خود ، خوانده در رثای شما

نفس بده به قلم های شاعران ؛ حتی

به شاعری که دو خط گفته در ثنای شما

ببر مرا به نجف اربعین ، که بعد از آن

پیاده راهی شوم سوی کربلای شما

به وجد می رسد احساس زائرین حرم

زمان دیدنِ رقصیدنِ لوای شما




نظرات  (۰)

از نظرات خوب خود ما را بهره مند سازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما دريافت کد گوشه نما